خانما خربزه مشهدی ضرر نداره

۶ پاسخ

نه عزیزم میگن بچه خوش اخلاق هم میشه ولی زیاده روی نکن تو خوردن هرچیزی از هر چی به اندازش

نه اتفاقا با پنیر بخوری تو این ماه هم بچه خوشگل میشه هم ضرردی نمیگیره

نه عزیز نوش جونت

منکه خیلی میخورم دیگه نمیدونم ضرر داره یا نه

منم میخورم دهنم میسوزه تا چقد بعدش

خیلی گرمه طبعش منک میخورم نابود میشم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندونبات🍭🩵 مامان قندونبات🍭🩵 ۱ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان محمد امین✨💙🩵 مامان محمد امین✨💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری