خانوما خربزه مشهدی خوبه یا ضرره؟

۹ پاسخ

نه خیلی خوبه
فقط گرمه

بخور نوش جونت من که شوهرم کشاورزه خودمم تو خربزه ها هیچی نمیشه

میگن برای بچه خوبه ولی ماه آخر نخوری بهتره کم بخوری واسه زردی بچه
ولی من زیاد میخورم

واییی از اول بارداریم ویارم این بود شوهرم هر جا میرفت پیدا نمیکردم آخرش یه به نفر تاکید کرده بود برامون بیارع گفته بود زنم باردار خوردم‌یکم اوکی شدم کیلویی از ۹۰ اینا میخرید برام اون روز هم رفته یه گونی آورده برام هی میخورم😁🤤 سیر نمیشم

خربزه برای هفته ۳۷ به بعد تجویز میشه اصولا

بخور اگ حساسیت نداری
من حساسیت داشتم و میخوردم

خربزه با پنیر شنیدم محشره برای بچه

شنیدم که خوبه و بچه زیبا می‌کنه

عالیه بخور
من که خودمو خفه کردم باهاش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۹ ماهگی
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اسما مامان اسما ۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی