۲۱ پاسخ

ملون هست
اگه آلرژی داری خارش گلو میاره

امروز دو تا خوردم اخههه خیلی هوسش داشتم ولی ناهار نتونسنم بخورم

بخور من ک همش دارم میخورم با قرص متفورمینم بعدش میخورم 😁

اسمش جانان عزیزم طالبی و ملون هنوز نیومده تو بازار

آره منم خیلی دوست دارم میخورم بچم خیلی تکون میخوره
قندش زیاده فقط

زیادش نخور یکم طبعش گرمه

تیل
آره بخور اما زیاد نه قند داره

گرمه خیلی نخور

من که روزی یه دونه میخورم 😋

الان امده !؟
وای منم‌چند وقت بود هوس کرده بودم نبودش 🤦🏻‍♀️

منم همین الان دارم میخورم امروز زیادی هوس کردم

طالبیه عزیزم

من سه چهار روز پشت سر هم میخورم یکی رو

من خیلی دوس دارم
مشکل نداره بخور

به نظرتون طبعش گرمه یا نه ؟؟؟

این از همین کوچیکاست ؟
منم نمی‌دونم دلم می خواد روزی دوسه تا بخورم
ولی مامانم میگه طبعش گرمه نخور🥹

منم خوردم امروز فک نکنم بد باشه دیگه میوه س🙄

وایییی مگه اومده طالبی🥲

بخور عزیزم

ملون هس
یه کم عیبی نداره اگه قند نداری

اره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندونبات🍭🩵 مامان قندونبات🍭🩵 ۱ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۹ ماهگی