خانوما خوردن دارچین تو این هفته ها خطر نداره؟؟؟؟

۴ پاسخ

من از اول تا الان خوردم هر از گاهی

نه بابا بخور

من استرس ندارم اتفاقا از خدامه که دردام بگیره و برم بیمارستان 😂

کمش نه

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی