۷ پاسخ

دوستا چرا به متن های قبلی مه پاسخ نمیدین

سلام به همه مامانا لطفا پاسخ بدین اگه کسی تجربه شو داشته
من سه روز از پیریودم گذشته خیلی علایم پیریود دارم اما پیریود نشدم علتش چیه اگه بار دار باشم کع اینجوری نمیشم

من دوروز از وقت پیریودم گذشته اما پیریود نشدم حالا خیلی استرس دارم سینه چپم هم دو روز خیلی سفت شده و درد داره آیا بار دار شدیم لطفا نظر بدین

سلام مامانا

نه کی گفته این حرفه بزن گوگل علائم بارداری یه چیز دیگه هست

وا نه

نه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان تلیمان مامان تلیمان ۱۵ ماهگی
مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۱۰ ماهگی