خانما اب دهن بچه شما زیاده

۴ پاسخ

من امروز پسرمو بردم اطفال، برای چکاپ کلی
چون اب دهنش خیلی میومد دکترش تشخیص داد که رفلاکس داره، خودمم شک کرده بودم
امروز ک دارو دادم بش، اصلا دیگ آب دهنش قطع شد

سلام میش درخواست دوستی بدی 🙏

یعنی میخوان دندان در بیارن

ن من از اول زیر گلوشو با روغن ماساژ دادم اینجوری میگن بعد آب دهنش نمیریزه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۰ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی