۴ پاسخ

آزاد یک و پونصد خریدم ولی دولتی دویست میشه

آزاد ۱/۵۰۰ با بیمه ارزون تره

عزیزم من گروه خونی منفی دارم باید آمپول روگام بزنم
اکثرن ماه های آخر بارداری دکتر میگه بزنین اما من چون لکه بینی داشتم ۱۰ هفته زدم و فکر کنم یکی ام آخر بارداری باید بزنم مطمئن نیسم
من ب صورت آزاد خریدم ۱ میلیون ۶۰۰ ولی بیمه داشته باشی ارزون تره.

رگام همون ریه هستش؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری