از تجربه زایمان طبیعی تون میشه بگین ؟

۲ پاسخ

من بیمارستانم دولتی بود، ولی خلوت بود مثه خصوصی، کلا دو نفر بودیم تو زایشگاه، اتاقا جدا، همسرم اجازه دادن بیاد داخل قبل زایمان، ماماخصوصی هم داشتم، اسپاینال هم گرفتم
که همه ی اینا خیلی تاثیر داشت

من مامام خصوصی گرفتم خیلی خوب بود با اینکه خیلی ترس از زایمان طبیعی داشتم ولی واقعا راحت گذشت وتجربه خوبی بود

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد