خانوم ها میشه از تجربه زایمان طبیعی تون بگین؟؟

۹ پاسخ

برای من نرمال بود زایمان سخته دیگه
دومی هم طبیعی میارم
من تحمل اون زخم و پارگی شکم رو ندارم شایدم میترسم نمیدونم
من که زایمان کردم بخیه هم خوردم خودم رفتم روتخت بردن ریکاوری رفتم سرویس اومدم رفتم پسرمو از رو تخت برداشتم بهش شیر دادم
خیلی سخت بود ولی همونجا موند و مراقبت از بخیه خییییلی مهمه

برای من زایمانم طبیعی بود
ولی داغون شدم خیلی درد و خونریزی شدید داشتم

من زایمان اولم خیلی راحت بود زایمان دومم هم کیسه آبم پاره شد آمپول فشار زدنم ۲۰ دیقه طول کشید تا دردام شروع شن
دردام که شروع شدن ۲۰ دیقه هم درد کشیدم تا دهانه رحمم باز شد ۲ دیقه زور زدم بچم بدنیا اومد
کلا سر جمع فک کنم زایمانم ۴۰ دیقع‌طول کشید
برا من خیلی راحته

دوبار زایمان کردم هردو طبیعی و دومی بهتر از اولی

من نیمه شعبان طبیعی زاییدم بدون اپیدورال چون تا شیش سانت نشدی نمیزنن.ولی از هفت تا ده سانت اصلااا درد نداشت فقط حس زور بود.من از نوع زایمانمم راضی بودم حتما تایمی برو که ماما خانوم خرم باشه.من با سرم زور تو ۳۸ هفته زایمان کردم
ولی تایم کاری خانوم خرم تموم شد جاش یه ماما اومد بالا سرم خیلی جدی و غر غرو بور راضی نبودم ازش ته دل خالی کن بود
اینم بگم ماما همراه نداشتم یه خانوم بود فامیلی هندی،ماه بود ماه،تمام مدت یکسزه پیشم بود

نگم بهتره

منم گفتم تو تاپیکام افتضاح بود اصلا نرو طبیعی من هنوز درد دارم

خوبه

برای منو میتونی بخونی کامل نوشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد