خانما بیاین از تجربه زایمان طبیعی تون بگین

۴ پاسخ

🙄🙄🙄🙄

توی تاپیک ها هست

17سالم بود41هفته بودم بدون دردبستری شدم باامپول فشاردردم گرفت بعد7ساعت دخترم ب دنیااومدهمون لحظه که بخیه زددرداهمه تموم شدولباس پوشیدم رفتیم بخش. 6ساعت بعدش مرخص شدیم

خیلی درد کشیدم تا زاییدم چون با امپول فشار زایمان کردم ولی بعدش خیلی راحت بودم ن درد داشتم ن چیزی کارامم خودم میکردم سختی اولش به بعدش میارزید

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد