🙄🙄🙄🙄
توی تاپیک ها هست
17سالم بود41هفته بودم بدون دردبستری شدم باامپول فشاردردم گرفت بعد7ساعت دخترم ب دنیااومدهمون لحظه که بخیه زددرداهمه تموم شدولباس پوشیدم رفتیم بخش. 6ساعت بعدش مرخص شدیم
خیلی درد کشیدم تا زاییدم چون با امپول فشار زایمان کردم ولی بعدش خیلی راحت بودم ن درد داشتم ن چیزی کارامم خودم میکردم سختی اولش به بعدش میارزید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.