۵ پاسخ

عزیزم من تجربه‌ام رو نوشتم تو صفحه‌ام میتونی بخونی.

من طبیعی بودم ولی دردام شروع نمیشد رفتم زایشگاه نوار قلب گرفتن همه چی خوب بود دکتر بخش فرستادم سونو ولی از شانسم بچه هیچ حرکتی نکرد قبلش ولی بندری میرقصیدا 😁دیگه دکتر ختم بارداری داد گفت بستری شو تا فردا دارو شروع کنیم گفتم میرم خونه صبح برمیگردم خلاصه فردا صبح که برگشتم با اینکه شب قبلش چندین بار معاینه تحریکی شده بودم بازم باز نبودم دکتر اومد معاینه گفت لگنت یه سمتش تنگه زایمانت سخت میشه گفتم پس عملم کن زجرم ندین که هر دوتا درد و بکشم خلاصه دکتر خیلی خوبی بود بردنم اتاق عمل نزاشت درد طبیعی و بکشم گفت نمیتونه بیاره خدا خیرش بده دستش هم سبک بود زود سر پا شدم

و من همچنان منتظرم شما زایمان کنی بیایی از تجربت بگی

اگه درد نداری سوزن فشار بزنی فک نکنم زایمان بدی داشته باشی توکل به خدا کن انشالله آسون میشه

من زایمانم طبیعی بود ۴۰هفته و ۶روز
با امپول فشار زایمان کردم نمیخام ته دلتو خالی کنم ولی واسه من خیلی سخت بود خیلی با اینکه زایمان دومم بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد