خانوما بستنی نفخ داره ؟

۳ پاسخ

دلمون همه چی میخواد همه هم نفاخ هستن چ گیری کردیما😅

بله گلم چون لبنیات

دکتر به من گفت چون شیر داره بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی