بستنی قیفی نفخ داره؟😂

۲ پاسخ

بستنی قیفی سرده مگه زاچ نیستی

لبنیات کلا نفاخن🤦بستنیم شیر داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۱ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی