از چندماهگی باید رادمهرو تمرین نشستن بدم ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

تمرین هم ندی نیاز نیست خود ذات بچه کم کم شروع میکن

شیش ماه

سوال های مرتبط

مامان دِلوین🦢✨️ مامان دِلوین🦢✨️ ۵ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی