سلام خواهرا انومالی رو چقد انجام دادین

۱۲ پاسخ

سونو رفتم ۳۳۰۰

۷۱۶شد

2 میلیون😵‍💫

سلام
۱۴۵۰

۱ملیون پنصد

من ازمایششم دادم
۳ تومن ازمایشش شد
سونو نهم میخام برم نمیدونم چقدره

من چهارشنبه باید برم گفتن ۳ میلیون سونو بسته به جاش داره فک کنم

با بیمه ی تامین اجتماعی

ازمایشش یا سونو؟

برا من ۱۳۰۰شد

چقد زیاد

سلام 1100

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاکان💙🫧 مامان هاکان💙🫧 روزهای ابتدایی تولد