کسایی که آی یو دی گذاشتن درد داره؟

۳ پاسخ

ن اصلا دردنداره

منم انجام دادم درد نداره در حد سونوی واژیناله

نه اصلا تازه من پریود هم نبودم زایمانمم چون سزارین بود دهانه رحمم کامل بسته بود

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی