در آوردن آی یو دی مثل گذاشتنش درد داره؟؟؟؟

۴ پاسخ

چرا میخوای در بیاری؟
من ۱ ماهه گذاشتم

ن همون مث معاینس

چطوری هست خودتون گزاشتین یا دکتر؟

چرا میخوای در بیاری ؟؟ راضی نیستی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد 💝 مامان کنجد 💝 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی