خانما شما چند هفتگی میرید برای عکس بارداری

۷ پاسخ

من ۸ ماه میرم

من ۳۳ هفته رفتم

من دوقلو باردارم ۳۴ هفته رفتم خیلی دیر بود،شکمم زیاد بزرگ شد و دیگه نمیتونستم رو زمین بشینم که عکس های فانتزی بگیرم،بسته به شرایط و جثه خودت یه وقتی برو اذیت نشی

من قبلا عکاس بودم بهترین موقع تو ۸ ماهگی هست هم شکم بزرگه هم مادر هنوز نفس داره و ورمش زیاد نشده و حوصله داره همش لباس عوض کنه، قیافه هم تو ماه اخر معمولا یکم بهم میریزه و بینی ورم میکنه

من ۳۰ هفته تایم رزرو کردم برم

من ۳۵ هفته میخوام برم انشالله

من الان قصد دارم برم اگ بشه تو ۳۲

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران کوشولو مامان باران کوشولو ۸ ماهگی