آمپول آنوکسا خیلی درد داره؟

۴ پاسخ

من دور ناف زدم از اول تاالان بنظر خودم همسرم و خودم بهتر از درمونگاه میزدیم من شکمم تا الان سیاه نشده فقط چند باری یکم کبود شده ولی زیاد ن خوب بزنی هیچی نمیشه

عادی میشه عزیزم دردش قابل تحمله ، من خودم میزنم

برای من الان طبیعی شده ولی اوایل ترسش از دردش بیشتر بود

وقتی داروش تزریق میشه خیلی درد داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا فرشته آسمونی مامان دوتا فرشته آسمونی قصد بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته یازدهم بارداری