سرما خوردم🤧😷😭

۴ پاسخ

هرکی با یه علایمی بیدار میشه
پریود شدم

بخور گلاب و بخور جوش شیرین خیلی خوبه علایمت سریع از بین میرن

منم گلوم دردمیکنه 😭😭

منم همینطور
نگران دخترمم ک بگیره ازم

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی