۶ پاسخ

شیر خشک گیگوز 2 با کد ملی چند میخری وزن دهی خوبه و هضم سبکه بچه اذیت نمیشه عزیزم

من نان میدم از اول خوبه خداروشکر

گیگوز بهتره اگه گیرت میاد ما تو شهرمون هر شیرخشکی گیر نمیاد

نان خیلی سنگینه کاش نداده بودم از اول اصلا دخترم وزن نگرفت

گیگوز خوبه سبکه خش هضم وزن دهیشم خوبه

طعم گیگوز خیلی از نان بهتره.

سوال های مرتبط

مامان نیکــان مامان نیکــان ۹ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی