سلام برای اینکه شکممون ترک نشه چی‌بزنیم؟

۳ پاسخ

هرچی بزنی بازم ماه آخر ترک میخوری😐

شی باتر هم میگن خوبه من هنوز مرددم

روغن نارگیل و زیتون هم خوبه جزو قیمت مناسب هاست
گرونتر هم موستلا یا روغن بایو اویل

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵🧸 مامان علیسان🩵🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری