۵ پاسخ

میگن عدد مام زیر یک پسره بالای یک دختر.
البته احتماله.
برای من ۱/۱ بود ک دختره.
شماهم فکرکنم دختره چون عدد مامت ۱/۴

خدارو شکر عالی مشکلی نیست

عالیست

خوبه همه چی

خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلسا خانم مامان دلسا خانم ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان 💕هلنا💕 مامان 💕هلنا💕 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان پناه وسامی مامان پناه وسامی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیانا و عدس🐣🧿 مامان کیانا و عدس🐣🧿 هفته بیست‌وششم بارداری