۶ پاسخ

واااای چه حس بدی داره
کل روز ادم بهم میریزه🥺🥺🥺
حالا ناراحتی اینکه پری شدی ب کنار ، تولد دخترت ب کنار🥺🥺
خیلی سخته من خیلی درکت میکنم😭😭😭

چع علاعمی داشتی

منم ۳ تولد دخترمه تا پنجشنبه وایمیسم اگه پری نشم بی بی چک میزنم منم علایم داشتم ولی الان دیگه ندارم

در خواست دوستی بده

حالا خوبه باز بچه داری

تاخیر داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته هشتم بارداری
منتظر نینی آینده🩵👼🏻🩷
صبر🌱 منتظر نینی آینده🩵👼🏻🩷 صبر🌱 قصد بارداری
مامان .... مامان .... هفته هشتم بارداری
خدا پناه من است خدا پناه من است قصد بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌ویکم بارداری