۵ پاسخ

عزیزم برو دکتر؟؟
زایمان اولته؟؟

منم ترشح دارمم

ترشح که میگن عادیع
اگ ازت اب اومد برو
ولی بری زایشگاه هم چک می‌کنه برو خیالت راحت شه

رفتی معاینه؟

همش فک میکنم کیسه آبمه

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد