خانما سلام این ازمایش زردی خوبه یا بالاهست

تصویر
۶ پاسخ

مال بچه من۱۴بود بستریش کردن یه ماهگی دوباره ازش گرفتم۷بود گفت نیازی نداره دیگه بستری بشه..الان این۱۳هست حتما ببر پیش متخصص..زردی خطر داره به گوش و چشمهای بچه آسیب میرسونه

خیلی بالا نیست

فکر میکنم برای این سن نوزاد شما خطری نداشته باشه اما پوست بچه رو چک کن زرد نباشع
ولیی باز ب دکتر نشون بدید

فکر کنم انگار بالاست
اون طرف نوشته تا ۱.۳ خوبه برای شما ۱۳.۱

برای نوزاد ۲۴ روزه نمیدونم
ولی پسر من ۴ روزش بود زردیش ۱۵ بود دکتر گفت بلافاصله فقط بره زیر دستگاه
ک دوروز زیر دستگاه بود زردیش شد ۵ و خوب شد و دکتر گفت دیگه برای خطر ندارع

آره داره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی