۳ پاسخ

من ماه قبل زدم باردارنشدم این ماه دوباره زدم

من دوازه سیکل رفتم سنو کاش منم چهارده میرفتم

امشب باید آمپول و بزنی و امشب و فردا شب رابطه داشته باش به امید خدا باردار میشی

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی