۳ پاسخ

شربت simo pregna هم بخر برای خانومای بارداری هس ک سرما میخورن،اینم دکترم برام تجویز کرد

هر۸ساعت استامینوفن ۳۲۵بخور
برای آبریزش هم من سرماخورده بودم دکترم بهم گفت میتونم هرشب یدونه سیتریزین بخورم و هر ۸ساعت اسپری بینی سدیم کلراید استفاده کنم

اب لیمو عسل بخور

سوال های مرتبط

مامان دو تا گل پسرم🩵💙 مامان دو تا گل پسرم🩵💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری