خانوما تب دارم از دیروز سرما‌خوردم
چیکار کنم؟

۳ پاسخ

آب سیب طبیعی بگیر یدونه هویج هم بزار توش (سیب+هویج)تب قطع میکنن سیستم ایمنی میبرن بالا

تو اب ولرم ابلیمو عسل بریز بخور چند بار بخوری حله

برو دکتر برات سرم میزنه سریع خوب میشی من سرماخوردم نرفتم هی نرفتم بدتر شدم عفونت گرفت کل بدنمو

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی