۵ پاسخ

ببینین درمان خانگی خیلی جواب نمیده دکتر هم برید واستون سفکسیم ۴۰۰ مینویسه من یک هفته روزی چندبار ابجوش ابلیمو عسل خوردم بدتر شدم که بهتر نه ولی چهارروز سفکسیم خوردم خوب شدم

اولین کاری ک بکنی برو پیش دکتر زنان تا یه سرم تقویتی بهت وصل کنه تا بدتر نشدی
آبلیمو و آب جوش صب تا صب بخور
هم ۳ تا ۴ ساعتی هم یه لیوان آب نمک قرقره بکن
پرتقال و لیمو شیرین زیاد بخور تا آب بدنت کم نشه ک تب و بدن درد داشته باشی

آبلیمو عسل خوب نیس؟؟؟

بخور آب گرم بده
آب جوش آبلیمو عسل بخور
چهارتخمه با آب جوش بخور
شلغم هم خوبه
اب نمک قرقره کن

تند تند اب نمک قرقره کن چیزایی که ویتامین سی دارن بخور مثل ثرتغال و‌لیمو شیرین
شلغم بخور
اگه خیلی شدیده میتونی بری دکتر برات داروی ضعیف بنویسه

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری