خانوما من سرماخوردم دارو چی مجازه بخورم؟

۸ پاسخ

فقط استامینوفن ساده ودیفن هیدرامین ساده قرقره کنی
بنظرم برودکترسرم بهت بده

استامینوفن325مجاز هستش بخورین با شربت دیفن انشاالله بهتر بشین عزیزم🤲🏻🤰🏻

استامینوفن ساده ۳۲۵ و ۵۰۰
دیفن هیدرامین ساده بصورت قرقره اول اگه تاثیر نداشت بخوری
اینا همه ۸ ساعته
هیچ دمنوش مجاز نیست
آب گرم و لیمو عسل
تقویت با مواد غذایی و سوپ و ...
اگرم عفونت کنی که حتما حتما باید بری دکتر دارو بگیری

از اینا

تصویر

سیب و پرتقال و فلفل دلمه اب هم زیاد بخورم

دیفن هیدرامین ساده عزیزم با یه شربت مخصوص مامانی باردار هست تک تایپیکام گذاشتم اونم‌بخر حوب میشی

منم سرما خوردم دارم شیر داغ باعسل و زردچوبه میخورم .
با روزی ۲ تا قرص ویتامین سی

من سه روزه سرماخوردم رفتم دکتر سرم گذاشت برام و قرص استامینفون ۵۰۰بهم داد

سوال های مرتبط

مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری