فقط استامینوفن ساده ودیفن هیدرامین ساده قرقره کنی
بنظرم برودکترسرم بهت بده
استامینوفن325مجاز هستش بخورین با شربت دیفن انشاالله بهتر بشین عزیزم🤲🏻🤰🏻
استامینوفن ساده ۳۲۵ و ۵۰۰
دیفن هیدرامین ساده بصورت قرقره اول اگه تاثیر نداشت بخوری
اینا همه ۸ ساعته
هیچ دمنوش مجاز نیست
آب گرم و لیمو عسل
تقویت با مواد غذایی و سوپ و ...
اگرم عفونت کنی که حتما حتما باید بری دکتر دارو بگیری
از اینا
سیب و پرتقال و فلفل دلمه اب هم زیاد بخورم
دیفن هیدرامین ساده عزیزم با یه شربت مخصوص مامانی باردار هست تک تایپیکام گذاشتم اونمبخر حوب میشی
منم سرما خوردم دارم شیر داغ باعسل و زردچوبه میخورم .
با روزی ۲ تا قرص ویتامین سی
من سه روزه سرماخوردم رفتم دکتر سرم گذاشت برام و قرص استامینفون ۵۰۰بهم داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.