سلام من سرماخوردم هفته ۲۴ هستم چیکار کنم؟ چی بخورم ؟؟

۵ پاسخ

بخور آب گرم بده آبجوش و عسل و آبلیمو بخور آب رواتیشه

ی قاشق مربا خوری عسل تو ی لیوان آب جوش حل کن با اب لیمو قاطی کن روزی ۲-۳بار بخور خیلی تاثیر داره یعنی آب روی آتیشه

آموکسی سیلین و استامینوفن ساده و شربت دیفن هیدرامین غرغر کن قورت نده
مایعات زیاد بخور ، بخور بگیر شلغمم بخور

استامینوفن ساده میتونی استفاده کنی

سلام آب جوش بخور برای گلوت خوبه

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد