تو ماه من‌اینا ضرر داره؟

تصویر
۵ پاسخ

من نمخوردم تو بارداريم هيچ و دكترم گفت جگى نخور خوب نيست

قلوه بخور کم، جیگر نخور

نه کم بخور

وای خدا بگم چیکارت نکنه فک کردم ازت افتاده بیشور😂😭ترسیدم برات

بخور نوش جانت ،من که از اولش تا الان سه بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۳ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۲ ماهگی
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد امین✨💙🩵 مامان محمد امین✨💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری