خانما عناب تو ماه من ضرر داره؟

۳ پاسخ

نه من همیشه میخورم برا سرفه کردن عالیه بجوشون

عالیه کبدمادرو پاک و صورت بچه رو خوشگل میکنه

ن عزیزم‌بخورنوشجونت فقط اگه فشارت پایینه زیاده روی نکن فشارومیاره پایین

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی
مامان نی نی خانوم مامان نی نی خانوم ۷ ماهگی
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته چهلم بارداری