دمنوش عناب ضرر نداره؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه عزیز نخوری چون عناب خیلی گرمه ماه آخر خدای نکرده بچه گرمی نگیره

نه بخور چ اشکالی داره

من چند بار خوردم سرما خوردگی داشتم

دارو گیاهی تو بارداری ممنوع هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۳ ماهگی