اع والا اینقدر گرونه برا تمام سنین ضرر داره 😶😶
چه ضرری
من از بهمن تا حالا منتظر اومدنش بودم 😃
خیلی بتونی بخوری ک دلتو نزنه روزی یه ماست خوریه ک عیب نداره بنظرم
والا میوه ندیدم بد باشه
خوبم هست ولی به اندازه
اسهال میشی
هر چی ک گفتن نباید بخوری رو من خوردم خداروشکر هیچی هم نشده حلوا زعفران خوردم انرژي زا خوردم جیگر خوردم
مصرف به اندازه هیچ چیزی ضرر نداره
😂😂😂😂
بده من بخورم
اره نخور چاق میشی😂😂
نه چرا باید ضرر داشته باشه خیلیم خوبه
عه وا😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.