مامان البالو ضرر داره تو ماه من؟؟

۱۲ پاسخ

اع والا اینقدر گرونه برا تمام سنین ضرر داره 😶😶

چه ضرری
من از بهمن تا حالا منتظر اومدنش بودم 😃

خیلی بتونی بخوری ک دلتو نزنه روزی یه ماست خوریه ک عیب نداره بنظرم
والا میوه ندیدم بد باشه

خوبم هست ولی به اندازه

اسهال میشی

هر چی ک گفتن نباید بخوری رو من خوردم خداروشکر هیچی هم نشده حلوا زعفران خوردم انرژي زا خوردم جیگر خوردم

مصرف به اندازه هیچ چیزی ضرر نداره

😂😂😂😂

بده من بخورم

اره نخور چاق میشی😂😂

نه چرا باید ضرر داشته باشه خیلیم خوبه

عه وا😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان ایلهان🥰 مامان ایلهان🥰 ۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۳ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۷ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۷ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی