عناب خشک ضرر داره 😕

۶ پاسخ

نه گلم عالیه برای کمخونی
کلا میوه خشک خواصش بیشتر از خود میوست اهنش دوبرابره

فكر نكنم به اندازه خوراكياي الاني ضرر داشته باشه

چرا باید ضرر داشته باشه؟؟😐خدایی این چ سؤالایی

همش میخام نخورم ولی دلم براش میره همش یه کاسه میارم میخورم

میگن برای خوشکلی نی نی خیلی خوبه

ن عناب اتفاقا از غلظت خون جلوگیری میکنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۳ ماهگی
مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی