۶ پاسخ

ازمایش نداره فقط سونو هستش

اگر ریسک غربالگری اولت پایین باشه و سابقه سندروم نداشته باشید نمینویسه

هم آزمایش هم سونو

برا من هم سونو نوشت هم آزمایش

آزمایش کواد مارکر داره ک یه سری از دکترا نمینویسن که معمولا دو هفته قبل از سونو انومالی اگه نیاز باشه میگه ک انجام بدی

غربالگری دوم میشه سونوی آنومالی و من دوهفته بعدشم ی آزمایشم دادم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری