غربالگری دوم ازمایش هم داره یا فقط سونو؟

۴ پاسخ

فقط سونو

من ازمایشم دادم
دکتر خودش بدونه مینویسه

دکترمن ازمایش هم نوشت

ازمایشش تو هفته ۱۶انجام میشه
معمولا همه نمیرن کسایی ک انتیشون مشکوک باشه
اما خب خیلیا میرفتم من انتیم خوب بود مشکلی نداشتم اما باز دکتر فرستاد
چون مثل انتی سونو و ازمایش تکمیل کننده هم هستن.۴تا ریسک مهم رو میسنجن مثل نقص سیستم لوله های عصبی
اگ مشکل مالی ندارید برید خیلی خوبه
ازمایش مهمیه

سوال های مرتبط

مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری