اگه ازمایش و nt 12 هفتت خوب باشه دیگه ازمایش نمینویسه
اره داره ولی دکترم برای من ننوشت
فکر کنم دکتر باید تشخیص بده ک کسی نیاز داره یا ن
آزمایش هم داره ولی اگه انتی خوب باشه اکثرا نمینویسن دیگه
بعضی ها که غربالگری اول مشکل داشتن دکتر براشون آزمایش مینویسه ولی اکثرا فقط سونو
سنو انومالی غربالگری مرحله ۲ از هقته ۱۵ تا ۱۷ مگر دکترت بعد ۱۷ هفت واست بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.