خانما میگم آزمایش غربالگری دوم چیه دیگه مگه فقط بعد انتی انومالی نیست؟

۳ پاسخ

اگه لازم باشه زمان انومالی ازمایش خون کواد مارکر میدی ،یکیم تو بهداشت به من گفتن غربالگری دوم همون تست تحمل قند هست دیگه من نفهمیدم...یکیم تو هفته ۲۸تا ۳۲برای رشد میری اینا هستن

چرا بعد انتی انومالیه
اما تو ۱۵_۱۶ هفته باید ازمایش غربالگری دوم(کوادمارکر ) هم بدی
البته اگ دکترت لازم بدونه برات مینویسه
من با اینکه انتی هیچ مشکلی نداشتم بازم برام نوشت دیروز احان دادم
دکتر گفت اجباری نیست اما انجام بدی بهتره

انتی و انومالی سونوها هستن
غربالگری اول بعد سونو انتی هست
غربالگری دوم قبل سونو انومالی هست
غربالگری دوم رو پزشک یا واسه اطمینان میگه بدی یا یه چیز مشکوکی دیده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری