بچه ها تب دخترم37/8بیحاله تبه این

۴ پاسخ

بله تب عزیزم بهش پاراکید دادی؟

تقریبا آره. ۳۸ تب محسوب میشه

اره فک کنم تبه

نوزاد۳تا۶ماهه بایدبین۳۷تا۳۷.۶بایدباشه بالاترباشه یعنی تب داره گلم

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی