۶ پاسخ

تب داره اول محیط خونه رو متعادل کن
کمتر تن بچه لباس باشه رو تشکی که از الیاف پشم شیشه هست نباشه چون این خودش گرما تولید میکنه بعد اینکه میخوای درجه بگیری یه خورده فاصله بنداز با تایم شیر خوردنش.
این درجه هاهم خطا میزنن معمولا اگه دماسنج جیوه ای داشته باشی اون دقیق نشون میده

سلام بله

۳۶ تب نیست
۳۷ نرماله روبه بالاست
اگه به ۳۸ برسه خطرناکه

نه عزیزم تب از 38 شروع میشه

پاشویش بده

آره

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی