۹ پاسخ

نه من آزیترو یه ورق استفاده کردم فقط همین. دیگه تا آخر بارداری شیاف رو دارم

نه، فقط یه هفته سفالکسین خوردم هر ۶ ساعت

من بعدش جز شیاف پروژسترون چیزی استفاده نکردم

نه من سفاکسین ۵۰۰ خوردم تا ۷ روز هر ۶ ساعت

نه نخوردم

سفکسیم میخورن بعدش

نه من هیچی نخوردم

نه من یک هفته فقط قرص سفکسیم ۴۰۰ خوردم همین

نه نخوردم

سوال های مرتبط