۹ پاسخ

میگن هانیز خوبه. مای بیبی حساسیت میده اگ پوست بچه حساس باشه، مولفیکس هم اصلش گیر نمیاد

مای بیبی

بهترین مارک مای بیبی

مولفیکس نازک و چرته اصلا ب درد نمیخوره

مای بی بی ولی خب هم قیمتش رفته بالا هم بی کیفیت شده من پارسال سر دخترم تا دوماهگی مای بیبی بستم ولی بعد که اینجوری شد هانیز گرفتم و راضیم الان برای این بچم هم هانیز میگیرم تازه فاقش هم نسبت به بقیه بلند تره و چسبش بهتره حساسیت هم من نشنیدم داده باشه ولی مولفیکس خیلی شنیدم حساسیت داده

مولفیکس میگن خیلی خوبه

من شنیدم مای بیبی

من مای بیبی میبندم

مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان ایلیا،حلما مامان ایلیا،حلما هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوط مامان بلوط هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه‌جان مامان جوجه‌جان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری