پوشک چ مارکی خوبه بگیریم برای بچه ؟حساسیت هم نداشته باشن

۴ پاسخ

دخترم مایبیبی استفاده میکردم
برای دومی هم همینو گرفتم ببینم چی میشه

من از اول تا شماره ۶ مای بی بی بهش ساخت ولی شماره ۶ مای بیی وشورتی بهش نساخت که مولفیکس استفاده کردم
بعدم از پوشک گرفتمش

مای بیبی اصولا به اکثر بچه ها میسازه

بستگی داره هربچه ای ممکنه به یه مارکی حساسیت نشون بده دختر من مای بیبی بهش نساخت مولفیکس میبندم راضیم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد حیدر💌🥹 مامان محمد حیدر💌🥹 ۳ ماهگی