سلام مامانا پوشک بچه چه مارکی و سایزی خوبه بخرم

۵ پاسخ

مایببی برا پسرم استفاده میکنم راضیم

مای بیبی بهتره حساسیت کمتری داره

مولفیکس و مای بیبی

سلام من مولفیکس شماره یک گرفتم چون اگ بچه درشت باشه شماره یک بدردش میخوره اگ هم کوچیک بود درجاازهمون بیمارستان مای بی بی شماره صفرمیگیرم ولی بنظرم فعلن شماره صفرنگیر چون شماره یک بلاخره توروزای اینده بدردت میخوره امااگ شماره صفربگیری فقط دوسه هفته ی اول برات کاربردداره

من مای بیبی خریدم، شماره ۱ دوتا بسته ۴۰تایی
بعد از شماره ۲,۳,۴ هم هر کدوم دوتا بسته۲۲تایی سفارش دادم ک هنوز به دستم نرسیده
ولی بیشتر شماره یک واجبه عزیزم برا زایمان

سوال های مرتبط

مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد