خانوما من سمت راست لگنم درد میکنه تو هفته من طبیعیه

۴ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه بخصوص تو هفته های شما _ چون رحم داره بزرگ میشه رباط ها کش میان و درد میگیره ..

من از دکترم پرسیدم گفتن طبیعیه و مکمل تجویز کردن

اره عزیزم طبیعی من نمیتونستم راه برم

سلام منم از خیلی وقت پیشه همین لگن درد رو سمت راستم دارم الانم اومدم دکتر تا ببینم دکتر چی میگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری