۱۵ پاسخ

نه خوبه چرا کم باشه

من ۳۰ هفته ۱۷۰۰ بود گفت کمه بهم
حالا دوباره سونو برم اگه بازم کم بود احتمالا بهم پودر میده دکتر نمیدونم

نه عالی و ندماله

از دکترت بپرس ، یکی میاد با وزن بچه خودش میسنجه که صدک ۹۰ هست ، رنج نرمال داره

نگران وزن اصلا نبااااش شیر ماجان بخور

خوبه بنظرم

من 32هفته 2کیلو 400بود

اره خوبه

نرماله،من ۳۰ هفته ۱۹۰۹ بودم

اینو ببین

تصویر

ببین آبگوشت بخور
بستنی بخور
کباب بخور
تخم مرغ آب پز
شیر و خرما
بادام درختی

منک سر در نمیارم از وزن ولی تخم مرغ آب پز بخور هر روز تا وزنش برع بالا

اینو نگاه کن خودت

تصویر

عالیه که

اره بنظرم کمه
من ۳۲ هفته ۲۰۵۹ بود

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان کیان کوچولو🫶🧿 مامان کیان کوچولو🫶🧿 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی