خیلی خوبه عزیزم چی خوردی منم میخام ۳۲ هفته برم خیلی دوست دارم همینقدر باشه
بفرما
عالللیه
بنظرم عالیه
وزنش خیلی خوبه ماشالله دیابت یا قندت لب مرز نیست؟
عالیه منم۲۳۵۰بودم ۳۲هفته
چی میخوردی
عالیه
خیلی عالیه من ۲۸ هفته رفتم ۱۱۰۵ بود
برای من 31هفته1 روز 1750
ماشالله مال شما عالیه تپلیه
عالیه، واسه من یکیش 2100خورده بود دکتر گفت رشدشون خوبه
خیلی خوبه
برای من ۳۱ هفته ۱۴۰۰ بود
عالیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.