سلام خانوما وزن 2400 تو 32 هفته خوبه یا کمه

۱۴ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم چی خوردی منم میخام ۳۲ هفته برم خیلی دوست دارم همینقدر باشه

بفرما

تصویر

عالللیه

بنظرم عالیه

وزنش خیلی خوبه ماشالله دیابت یا قندت لب مرز نیست؟

عالیه منم۲۳۵۰بودم ۳۲هفته

چی میخوردی

عالیه

خیلی عالیه من ۲۸ هفته رفتم ۱۱۰۵ بود

برای من 31هفته1 روز 1750
ماشالله مال شما عالیه تپلیه

عالیه، واسه من یکیش 2100خورده بود دکتر گفت رشدشون خوبه

خیلی خوبه

برای من ۳۱ هفته ۱۴۰۰ بود

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی